Grammar, Listening. 25.05.2010

Let's sing, or how to study English with music. Польові дослідження Яни Зінов'євої

Автор: Яна Зінов'єва
Насправді, алгоритм вивчення англійської мови на курсах дуже простий - якщо ви хочете навчитися добре читати англійською мовою - читайте як можна більше, хочете добре писати – пишіть, розмовляти- говоріть і слухайте. Інакше не можна. Ви ж не вчитеся плавати лежачи на піску або кататися на велосипеді, сидячи в кріслі? Так і тут - потрібно повністю занурюватися в англійську мову. Саме тому сьогодні ми вирішили затягнути вас у англомовну пісню, і не просто так, а з користю для діла.

І ось, ми взяли  пісні як ще один ресурс для вивчення англійської мови.

Цікаві факти про англомовні пісні

Аналіз 50 популярних англійських пісень показав, що у 49 із них тексти написані від першої
особи (“I”), 88 % – стосуються особи, що відображає слухача (“You”), та тільки в одній використане ім’я особи.

Інший корисний для використання пісень факт: в 94 % пісень не вказано час виконання дії та
у 80 % – місце.

Найдовшва назва пісні в історії музики прикрасила альбом Future Fossils котрий належить Christine Lavin  пісня була названа просто та зі смаком: Regretting What I Said to You When You Called Me 11:00 On a Friday Morning to Tell Me that at 1:00 Friday Afternoon You're Gonna Leave Your Office, Go Downstairs, Hail a Cab to Go Out to the Airport to Catch a Plane to Go Skiing in the Alps for Two Weeks, Not that I Wanted to Go With You, I Wasn't Able to Leave Town, I'm Not a Very Good Skier, I Couldn't Expect You to Pay My Way, But After Going Out With You for Three Years I DON'T Like Surprises!! 

А от на текст пісні The end поскупились легендарні The Beatles - лірика цієї пісні визнана однією з найкоротших

Журнал Rolling Stone у 2004 році випустив спеціальний номер під назвою The 500 Greatest Songs of All Time перше місце посіла пісня Like a Rolling Stone котру заспівав Bob Dylan у 1965 році.


Корисні сайти, котрі можна використовувати у вивченні англійської мови

1) http://lyricstranslate.com/uk/vse-opyat039-vse-opyat-all-things-again.html - з допомогою цього сацту ви зможете перекласти текст улюбленої пісні, але не зловживайте. Спочатку постарайтесь самі, а потім звірте ваш варіант з тим, над котрим попрацював професійний перекладач, може виявиться, що вам пора змінювати професію =)

2) http://www.ac-nancy-metz.fr/enseign/anglais/henry/chans.htm - до вашої уваги ціла купа ресурсів для вивчення англійської мови, використовуючи пісні

3) http://www.musicalenglishlessons.org/music-index.htm#aqua - різноманітні пісні і вже готові розроблені до них вправи, чудовий спосіб не забути англійську за літо, проте все ж не так цікаво як на літньому семестрі

4) поринути у новорічну атмосферу літом ви зможете завітавши сюди http://www.christmasesllessons.com/christmascarols.html і ще й поспівати англомовних колядок.

5) Життя не життя без караоке? Тоді вам потрібно зайти на цей сайт http://www.galau.com/karaoke.html

6) youtube 4 ever- звісно на  www.youtube.com ви зможете знайти масу класних відео роликів.

7) куди ж без рідного Грін Форесту? Ми також намагаємося балувати вас, наші любі студенти, можливістю поспівати улюблені пісні - /video/cat/5

Тепер настав час розмови з експертом, і ми вирішили не вдовольнятись лише одним інтерв’ю, а поспілкуватись одразу з двома викладачами Green Foresty . Адже сааме вони можуть розповісти нам про те, яке місце посіла її величність пісня на їх заняттях та порекомендувати щось корисне студентам. Отже, сьогодні з нами поспілкувались Надія Дьячук та Оксана Різун

Любиш музику? Чи маєш улюблену пісню?
Оксана: Не уявляю свого життя без музики. Слухаю музику завжди: коли прибираю, готуюся до занять, сумую чи радію. Одним словом – завжди. Улюблених пісень настільки багато, що 1 визначити не можу, тим більше що у різні періоди мого життя різні пісні ставали улюбленими.
Надя: Музику обожнюю, а улюблених пісень ну дуже багато.

Пісня на занятті це education чи все таки fun?
Оксана: Думаю, що потрібно поєднувати і fun, і education. Я особисто ніколи не використовую пісню як fun, завжди намагаюся повязувати її з лексикою чи якоюсь грамматичною темою.
Надя: Fun education =) Але все залежить від підготовки та цілі викладача.

Чи натикалась на студентів котрі не хотіли співати, що робила в таких випадках?
Оксана: Так, бувало. В такому випадку ми просто не співали. Але це ніяк не впливало на роботу з піснею: ми завжди розбираємо незнайомі слова, виконуємо певні завдання та перекладаємо пісню.
Надя: Студенти майже завжди відмовляються співати, якщо не знають пісню або ж почуваються ніяково. Тоді ми просто робимо завдання і слухаємо пісню.

Пам’ятаєш момент, коли почула англійську пісню по радіо і зрозуміла, що ось воно - 100% розуміння?
Оксана:  Я полюбила англійську завдяки пісням групи Nirvana ще коли мені було 13 років. Саме тоді почала розуміти, про що вони співають. Не завжди мене радували слова пісні, інколи дійсно розчаровувалася змістом, але пісня – це не тільки слова, а ще й музика та настрій, тому часто не звертала увагу на свої розчарування. 
Надя: Пам’ятаю. Якось почула по радіо пісню I saw you dancing. Це було якраз в той день, коли ми в школі вивчали Gerund and Infinitive. Під час уроку мені згадалася ця пісня і я зрозуміла, що там використовується саме Gerund and Infinitive. Це мене так вразило, що я навіть на уроці англійської про це не забула сказати.

Які поради можеш дати тим, хто хоче покращити свої знання використовуючи пісні?
Оксана:  Знайти пісню, яка вам дійсно подобається, послухати декілька разів, щоб спробувати зрозуміти, про що вона. Потім знайти в Інтернеті слова та перечитати, перекласти та вивчити всі незнайомі слова. Також є багато сайтів, де можна знайти розроблені вправи для пісень. Потім послухати пісню ще раз, вже не дивлячись на слова і перевірити, що ви вивчили. 
Надя: Go ahead. Пораджу знайти в Інтернеті сайт зі словами пісень, читати та співати.

Яких співаків, групи радиш студентам?
Оксана: Ace of Bace, Boney M, Abba, the Beatles – такі групи легко розуміти.
Надя: Погоджуюся з Оксаною. І ще можу додати Френка Сінатру, Елвіса Престлі та Еллу Фіцджеральд, а також рок балади – вони зазвичай повільні і там все зрозуміло.

Пісня це неймовірний помічник, мелодія і заримовані слова запамятовуються надовго, крім того це неймовірно хороша можливість з приємністю налаштувати себе на чисту англійську вимову. Проте з музикою можна і граматику підтягувати.

 

 


 

 

 


Ну звісно, ми не могли не запитати Вас, наші любі студенти, тому переходимо до результатів нашого опитування. В опитуванні прийняло участь 173 студенти. і ось що вийшло


 






Усі співають і ми співаєм, адже відома Україна голосистими людьми, проте чому б не затягнути якусь пісеньку тим, кому як і мені слон на вухо наступив? Любі друзі, тепер у нас у всіх є чудова відмазка, адже ми з вами навчаємось. Тому начувайтесь сусіди та колеги, ми будемо сумлінно шліфувати англомовні куплети, і мабуть колись зі сцени Х фактору пролунає голос студента Green Forest'у.))) 

P.S.: Не погоджуєтеся з результатами? Тоді голосуйте самі =)
 

Вам также может понравиться:
Reviews
ТОП-16 статей 2016 року для цікавого вивчення англійської мови
Як завжди несподівано, та черговий рік наближається до свого кінця. Ми впевнені, що ваш 2016-ий був насичений подіями, новими зустрічами, крутими подорожами (де ви без проблем спілкувались англійською ;)), великими і маленькими досягненнями, величезною кількістю усмішок та багатьма добрими справами.…
Grammar
Past Perfect VS. Past Perfect Continuous
Hello, my friends!  Have you ever had any problems with differentiation between Past Perfect and Past Perfect Continuous? If your answer is "no", I am very proud of you  but if you still have some doubts, let's discuss it in this article! First of all have a look at these examples:…
Listening
Sing and Learn: Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You
2016-ий добігає кінця, різдвяні та новорічні святкування вже у розпалі, а ми у Грін Форесті вже навіть відгуляли фантастичну вечірку. Звичайно, останній в цьому році випуск Sing and Learn я не могла не присвятити Різдву… Тому, певно, це був найлегший вибір пісні за цілий рік.  I don't…
Интенсивный курс
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Бассейная, 7-В (5 этаж).
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 214-64-03,
(044) 254-62-86.
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Бассейная, 7-В (4 этаж).
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 030-43-53,
(044) 383-95-05.
 М. ЛЕВОБЕРЕЖНАЯ,
ул. Луначарского, 4, оф. 32 (8 этаж), ТОЦ «Комод».
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 166-68-65,
(044) 383-72-62.
Стандартный курс
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Бассейная, 7-В (4 этаж).
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 030-43-53,
(044) 383-95-05.
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Рогнединская, 4а
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 9:00 - 18:00
(093) 214-36-35
 М. КОНТРАКТОВАЯ ПЛОЩАДЬ,
ул. Сковороды, 7.
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 10:00 - 15:00
(095) 631-35-53,
(044) 233-10-06.
 М. УНИВЕРСИТЕТ,
ул. Назаровская, 19 (ул. Ветрова, 19)
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 9:00 - 17:00
(098) 469-06-30,
(094) 853-37-74
 М. ЛЕВОБЕРЕЖНАЯ,
ул. Луначарского, 4, оф. 32 (8 этаж), ТОЦ «Комод».
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 166-68-65,
(044) 383-72-62.
 М. ПОЗНЯКИ,
ул. Гришка, 6а.
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(063) 247-04-75,
(044) 247-04-75.