Green Forest Life. 13.01.2014

Викладачі Грін Фореста від А до Я. Part 2

Author: Anastasiia Brandt

Раніше я вже розповідала вам, як виглядає викладач в ГФ, які його якості та здібності.  Але вся та інформація була досить загальною. Далеко не всіх студентів хвилює скільки обмінних програм відвідав його викладач, або який у нього зріст)  Більшість студентів оцінюють свого викладача на першому ж занятті. І якщо щось пішло не так, було нудно або не цікаво, в 70% випадків студент просить змінити викладача на іншого.


Тому сьогодні ми поговоримо про більш професійну сторону наших викладачів, не про їх креативність та запальність, а про методичну базу, яку вони використовують щодня на своїх заняттях. Нажаль про цю тему я теж мало що знаю, тому за всіма секретами ми звернемось до Наді Д’ячук , директора з навчальної роботи ГФ. 


Чим займається методичний відділ у Грін Форесті?
Підбором персоналу, навчанням викладачів, підвищенням професійного та особистого розвитку викладачів, поточним контролем роботи викладачів, проведенням тренінгів, складанням програм, підбором літератури, складанням розкладу, корпоративними святами та іншими більш дрібними обов’язками.  

Які методи навчання викладачів ви застосовуєте?

Методи навчання викладачів залежать від методів викладання мови у школі.  В Грін Форесті ми не дотримуємося однієї методики викладання, наша система навчання комплексна.  Ми не тільки навчаємо викладати на початку роботи в нашій школі, ми підтримуємо викладача протягом всього строку роботи, куруємо його підготовку та аналізуємо заняття, допомагаємо у складних або незвичайних ситуаціях.  Тому не думаю, що можна говорити про методи навчання викладачів, а більше про систему роботи з викладачами в ГФ.  Ми називаємо цю систему GF Teachers Coaching League – навчання, підвищення професійного та особистого розвитку, контроль та оцінка роботи викладача, мотивація і допомога та інше.  

Чим відрізняються ваші методи роботи з викладачами від методів в інших школах?

Не багато шкіл мають систему навчання та підтримки викладачів.  Є багато шкіл, які мають свою систему або методику викладання, наприклад метод Калана або аудіо-лінгвальний метод, і вони тренують своїх викладачів саме за цим підходом. В ГФ ми не підтримуємо один метод, ми заохочуємо викладачів знати та вміти застосувати багато підходів та методів.  В нашій школі навчаються різні студенти, які мають різні навички, різні види сприйняття інформації, різні види інтелекту.  Відповідно всім їм потрібні різні підходи у викладанні.  Напевно, саме цим ми і відрізняємося від інших шкіл, ми навчаємо викладачів різним підходам та заохочуємо їх вибирати ті методи, матеріали та види роботи, які потрібні безпосередньо їхнім студентам.  Нічого «унікального» чи «найновішого» ми не вигадували =)  Просто застосовуємо знання, накопичені роками та різними вченими.  

З якою кількістю викладачів методистам доводиться працювати кожного семестру? Як вам це вдається?
В нашій школі працює понад 150 викладачів, якщо враховувати регіони.  Насправді, це не так складно, тому що в нас є система курування молодших, новеньких викладачів - GF Teachers Coaching League. До того ж в цій роботі нам допомагають багато наших досвідчених викладачів, яких ми називаємо старшими або лідерами.  Система досить чітка, кожен з викладачів знає, кому він безпосередньо підпорядковується, до кого може звернутися у разі необхідності, хто і за якими критеріями оцінює роботу.  Тому вдається це не тільки нам, а всій нашій команді.   
 

Які особливості роботи  є в такій великій школі як Грін Форест?

Роботи чиєї – викладачів чи методичного відділу =)  Для викладачів це, напевно, доступ до великої бібліотеки, різноманітних ресурсів (відео, аудіо, візуальних), які підібрані та розроблені нашою школою, щоб полегшити підготовку до занять.  Для методистів – кількість викладачів.  Через те, що викладання насамперед це креативний процес, всі викладачі у нас творчі, кожен особливий по своєму, а нам потрібно підібрати підхід до всіх разом, знайти такі тренінги та тренерів, які були б цікаві якомога більшій кількості наших викладачів.  Ми маємо бути різноманітними, але в той же час і структурованими, послідовними та логічними, щоб всім була зрозуміла наша робота.  

Як часто проводяться тренінги для викладачів? Як часто вони оновлюються? 

Тренінги поділяються на три категорії: установчі (ті,  які ми проводимо для нових викладачів, до початку їхньої роботи;  тематика цих тренінгів не змінюється, лише додаємо нові елементи відповідно до нових вимог), поточні навчальні лекційні тренінги (проходять раз на місяць для всіх викладачів нашої школи і оновлюються щосеместрово) та практичні заняття-тренінги (на яких всі молодші/нові викладачі можуть застосувати знання із лекційних тренінгів на практиці; вони проводяться також раз на місяць, після лекційного тренінгу).  Інколи ми проводимо якісь додаткові тренінги для розваги  наших викладачів, які зовсім не стосуються викладання. Наприклад, ми якось проводили семінар з мистецтва фотографування.  Нажаль, через велике навантаження наших викладачів (адже ми працюємо 6 днів на тиждень), ми не можемо додавати багато чого поза програмою, тому що ми розуміємо, що викладачам потрібно і відпочивати =)

Чому ви не залучаєте лекторів зі сторони?
Чому не залучаємо, залучаємо, але досить рідко.  Напевно це буде звучати досить самовпевнено, але наразі наші внутрішні тренери мають вищу кваліфікацію та більший, і що головне, різноманітніший досвід, ніж зовнішні.  Шкода, але в нашій країні є мало місць, де можна навчитися чомусь новому у методиці викладання, а застосувати ці знання на практиці ще важче. Тому в більшості випадків, звісно, ми намагаємося залучати наших власних викладачів для проведення тренінгів. 

Що найважче у роботі з викладачами?

Мммм….  Не знаю, чесно.  Напевно не найважче, а що найбільше потребує зусиль – це емоційність.  Як я вже зазначала, викладачі – творчі люди, і при аналізі чиєїсь роботи  потрібно бути дуже обережним, щоб не образити людину, але і зробити так, щоб було зрозуміло, над чим (якщо над чимось) потрібно працювати, як вдосконалити роботу.  Інколи потрібно взяти на себе відповідальність за жорсткість та суворість по відношенню до викладачів.  Справа в тому, що всі  (я чесно кажу ВСІ) викладачі в ГФ готуються до занять.  А як сказати людині, яка  витратила годину-три, а інколи і п’ять на підготовку до заняття, що ця підготовка, хоч і була довгою, не була ефективною?!  А ще, 98% наших викладачів – дівчата.  Думаю, тут зрозуміло, що без емоцій неможливо.

Яким є викладач ГФ?

Освіченим, досвідченим, обізнаним, творчим, готовим до змін, позитивно налаштованим, працелюбним, професіональним, веселим, з гнучким ставленням до роботи.  Я пишаюся кожним з наших викладачів і тому готова перераховувати дуже багато їхніх позитивних якостей, але ще потрібно додати, що всі наші викладачі досить різні, неповторні та особливі.  

You may also like:
Green Forest Life
Come and Learn Online 7.11
Ми знаємо, як всі скучили за нормальним життям. Тому ми вирішили повернути його частинку - наші Come and Learn - відкриті онлайн уроки англійської. І якщо ви зараз в безпечному місці, маєте Інтернет і трішки вільного часу - приєднуйтесь! 7.11, 19:00 для рівнів elementary / pre-intermediate Тема: Questions…
Green Forest Life
English Sunday Online
English Sunday Online – улюблений розмовний клуб англійської від Green Forest. Якщо ви в безпеці та маєте трішки вільної години в неділю, приєднуйтесь поговорити на різні теми англійською, попрактикувати розмовні навички, познайомитися з різними людьми та відчути єднання. Щонеділі ми проводимо…
Green Forest Life
Music Therapy
Що би не відбувалося в світі, музика - це ліки. А англомовна музика - це ще й чудовий інструмент для практики та вдосконалення навичок англійської. Якщо ви любите музику і англійську, приєднуйтесь до уроку Music Therapy від Green Forest. Що на вас чекатиме: розбір відомої англомовної пісню  нова…
Contact us
Пн.-Пт.: 9:00-20:30
Сб.-Нд.: 10:00-15:00
Дистанційний курс
 М. ПЛОЩА УКРАЇНСЬКИХ ГЕРОЇВ,
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 9а, 3 пов.
Офіс тимчасово не працює.