Перша сходинка у вивченні мови – це освоєння рівня Beginner. Найчастіше студент віддає перевагу вивченню англійської мови на спеціалізованих курсах. І коли студент обирає курси англійської мови Beginner – йому необхідно врахувати низку особливостей.
Перш за все, це викладач, який буде проводити заняття. Багато студентів одразу шукають курси, де викладатиме носій мови. Однак вивчення англійської з носієм на рівні Beginner буде не найпродуктивнішим варіантом. Ідеально – це викладач із достатнім досвідом роботи зі студентами саме початкового рівня.
Не менш важливим для результативності курсів англійської Beginner є правильно підібрана програма. Вона має не тільки відповідати рівню студента, але і його віковій категорії. Дехто вважає, що програма Beginner більше підходить дітям і теми, які там вивчаються, також дитячі. Це не так. Звичайно, теми спрощуються до побутових, однак вони відповідають віку студента.
Курси англійської Beginner мають пропонувати зручну локацію і гнучкий графік. Більшість студентів, які починають вивчати англійську з нуля, працюють, а це значить, що у них не так багато вільного часу. Ідеально, якщо курси в безпосередній близькості до місця проживання або роботи. Студент зможе регулярно відвідувати заняття, якщо не буде необхідності витрачати час на дорогу. Розклад занять також вкрай важливий для комфортного навчання та високого результату. Перш ніж вибирати графік, потрібно визначити у себе найпродуктивніші години сприйняття.
Досить часто незручний графік є причиною пропуску занять
Важливий організаційний момент для студентів, які вивчають англійську з нуля, це кількість людей у групі. Якщо курси пропонують навчання в групі більше десяти осіб – результативність курсів буде мінімальною. Кожному студенту хочеться бачити свій прогрес, а також щоб викладач міг приділяти час на фідбек і роз'яснення матеріалу. Особливо це важливо для студентів курсу Beginner, коли закладається основа знань англійської мови.
Початковий курс вивчення англійської вкрай значущий ще й із психологічної точки зору. Студент, який не мав досвіду у вивченні мови, може бути дуже напруженим перший час, що впливатиме на продуктивність навчання. Враження студента, отримане від перших у його житті курсів, може залишатися таким усе життя. Є студенти, які через негативний досвід у вивченні англійської мови на початковому етапі так і не відважується продовжити навчання. Відповідно, на викладача покладаються по суті обов'язки психолога. Важливо мати контакт зі студентом, підтримувати його й мотивувати.