ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПЕЛЮШОК: марнотратство чи хороша інвестиція?

Насправді це дуже суперечливе питання. Скільки людей – стільки думок. Не маю наміру переконувати нікого, просто хочу поділитися досвідом, а висновки за вами.


Доці зараз 1 рік і 4 місяці. Скажете, що ще дуже маленька? Дивлячись для чого :)

Ще до народження дитини у мене з’явилося бажання виростити двомовне маля. Деякі спеціалісти не рекомендують вводити дитині другу мову до 3-ох років, інші – мають протилежну думку. Спілкуючись із українкою з Канади, яка в силу життєвих обставин зростала у ТРИмовному оточенні і у віці 5-ти років володіла українською, англійською та французькою, я вирішила все ж таки експериментувати.

З 8 місяців ми щодня дивимося навчальне відео англійською мовою для найменших, бо дуже хочеться, щоб в майбутньому їй не довелося прикладати таких великих зусиль для опанування іноземної – нехай краще спортом займається :). Виглядає наче щось складне і нездійсненне? Не знаю ще абсолютної відповіді – результати експериментів появляться згодом. А зараз у нас в руках «пластилін», з якого ми намагаємося зліпити скульптуру.

Інструментами для досягнення цілі є:

 

 
1. навчальні відео програми мовою оригіналу
2. англомовні книжки (ми попросили всіх знайомих дарувати літературу написану лише англійською мовою)
3. диски з англійськими піснями (в нас є улюблений диск, який звучить практично щодня)
4. спілкування англійською (в грі)
5. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ засіб – запросили до себе на 5 місяців американку :)

 

Трішки детальніше про окремі засоби навчання.
Перегляд відео це цілий церемоніал: хтось із дорослих сидить разом із дитиною і повторює усі рухи, вигуки, слова, що звучать з екрану. Ця процедура триває двічі на день по 15-20хв., проте результати були вже після 5-ти днів активної роботи! Першим результатом було вираження емоцій: дитина навчилася чітко показувати що їй цікаво, а що ні, імітуючи звуки, які чула з екрану і які виражали ми, дорослі… Другим досягненням було те, що дитина навчилася на прохання дорослих виконувати 4 команди (тупати ніжками, плескати в долоні, торкатися носика, закривати ручками очі) – і це за 5 днів!!! Дуже важливим моментом для нас було встановлення рутини, тобто вона знала, що кожного ранку після сніданку та кожного вечора перед сном її чекає винагорода!

Вона самостійно обирає який із мультиків їй цікавий і зацікавлення змінюються поступово: можна спостерігати залежність між розвитком дитини та її зацікавленнями. Спочатку доцю цікавили лише тварини та їх звуки, згодом вона зацікавилася транспортом, а вищою мірою розвитку є споглядання руху геометричних фігур та звучання музичних інструментів.

Коли нам було 11 місяців, ми почали ходити на музичні заняття, що проводяться англійською мовою і, о, диво!, малій так подобаються окремі пісеньки, що я їх використовую як панацею! Чи дитина вдарилася і плаче чи капризує, чи просто не хоче зачекати хвильку поки я дороблю якусь справу – починаю співати чарівну пісеньку і вона готова її слухати щонайменше хвилин 15 (мені, як правило, швидше набридає співати, ніж їй слухати)!!!

Робота з книжками дуже проста – відкриваємо і називаємо все, на що маля вказує пальчиком, доповнюючи розповіді різноманітними звуками та емоціями. Щоб зробити життя кольоровим ми розклеїли у квартирі тематичні картки (їжа, фрукти, засоби побуту). Розглядання карток є одним із улюблених занять Соньки, особливо зранку після сну та ввечері перед вкладанням в ліжечко.

Отож, ми працюємо з дитиною цілеспрямовано вже 6 місяців. Наші досягнення? Незалежно від мови, якою ми звертаємося до малої (англійською чи українською), вона вміє:

 

1. показувати в книжечці близько 30 предметів (тварини, предмети побуту, транспорт)
2. показувати на собі, іграшках та людях близько 10 частин тіла
3. знаходити на настінних картках будь-яку їжу із наявних 20
 

Багато це чи ні можна зрозуміти лише в порівнянні та на власному досвіді, але ми пишаємося цими успіхами і переконані, що ранній старт – запорука успіху. І вважаємо, що обов’язком батьків є спростити дитині майбутнє життя…

Интенсивный курс
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Бассейная, 7-В (5 этаж).
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 214-64-03,
(044) 254-62-86.
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Бассейная, 7-В (4 этаж).
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 030-43-53,
(044) 383-95-05.
 М. ЛЕВОБЕРЕЖНАЯ,
ул. Луначарского, 4, оф. 32 (8 этаж), ТОЦ «Комод».
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 166-68-65,
(044) 383-72-62.
Стандартный курс
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Бассейная, 7-В (4 этаж).
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 030-43-53,
(044) 383-95-05.
 М. ДВОРЕЦ СПОРТА,
ул. Рогнединская, 4а
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 9:00 - 18:00
(093) 214-36-35
 М. КОНТРАКТОВАЯ ПЛОЩАДЬ,
ул. Сковороды, 7.
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 10:00 - 15:00
(095) 631-35-53,
(044) 233-10-06.
 М. УНИВЕРСИТЕТ,
ул. Назаровская, 19 (ул. Ветрова, 19)
Пн. -  Пт.: 14:00 - 22:00
Сб.: 9:00 - 17:00
(098) 469-06-30,
(094) 853-37-74
 М. ЛЕВОБЕРЕЖНАЯ,
ул. Луначарского, 4, оф. 32 (8 этаж), ТОЦ «Комод».
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(093) 166-68-65,
(044) 383-72-62.
 М. ПОЗНЯКИ,
ул. Гришка, 6а.
Пн. -  Пт.: 10:00 - 20:30
Сб.: 10:00 - 15:00
(063) 247-04-75,
(044) 247-04-75.