Всім відомо, що викладачі в школі англійської мови, це одна із складових успіху цієї школи, адже саме вони навчають студентів, і від їх роботи залежить враження та результат тієї чи іншої людини. Всі школи будуть розповідати вам, які у них найкращі, найпрофейсійніші та просто супер-пупер викладачі. Для відвертання вашої уваги вони будуть викладати на свої сайти копії їх сертифікати із закордонних програм та університетів, та всіма відомим і невідомими способами доводити, що тільки у них викладають справжні носії мови! Але часто кількість отриманих закордонних сертифікатів не має нічого спільного із поведінкою викладача на уроці, його знаннями та методами викладання.
В Грін Форесті з викладачами також все складно (не подумайте нічого поганого, я про те, що їх важко знайти і вивчити), але як добре , що у нас є методичний відділ, який дуже прискіпливо ставиться до новеньких викладачів і не дає розслабитися стареньким.
Якби ви тільки знали, наскільки непростий шлях вони проходять, скільки всього їм потрібно зробити, щоб стати достойними звання «викладач у ГФ». Для того, щоб прийти на перший урок до студентів, нашим викладачам потрібно засвоїти величезну кількість інформації, приблизно стільки, як з’їсти гігантський Big N' Tasty:
Як тільки кандидат у викладачі стає цим самим викладачем в ГФ, його «проблеми» тільки розпочинаються. Оскільки всі новенькі викладачі в ГФ – молодші викладачі, до кожного з них прикріпляється старший викладач, який є його наставником та помічником протягом декількох семестрів, а можливо і років. Він допомагає планувати заняття, вказує на помилки та взагалі стає підтримкою новачка в такі складні перші місяці роботи!
Ну а ось так виглядає середньостатистичний викладач ГФ:
Якщо ви думаєте, що на підготовчих тренінгах все закінчується, ви помиляєтесь. Під час семестру наші методисти готують для всіх викладачів декілька тренінгів та воркшопів. Воркшоп – це такий великий семінар для викладачів, де вони вчаться на практиці застосовувати знання, отримані на тренінгу. Зазвичай за семестр проходить десь по 4 таких заняття.
Одним із ключових факторів успішної роботи викладача є отримання задоволення від своєї діяльності. Я впевнена, що більшість наших викладачів таке задоволення отримують. Тому я запитала викладачів ГФ: «Що вам найбільше подобається у викладанні?»:
- Спілкування із студентами. (Юля Кравченко)
- Дуже веселі студенти. (Ксюша Різун)
- Викладання – гарна мотивація для саморозвитку. (Аня Шовкалюк)
- Питання від студентів наприкінці семестру типу: « Ксюша, а ти будеш викладати у нас на наступному рівні?» - дуже мотивують і тоді викладання приносить ще більше задоволення. (Ксюша Муравська)
- Результат та знання студентів. (Надя Д’ячук)
- Можливість проводити заняття, відповідні темпераменту сучасного покоління, інтегруючи у процес навчання музику, ігри, онлайн-ресурси і відео. Це допомагає створити на заняттях комфортну атмосферу і емоційно налаштовує на вивчення англійської мови. (Аня Шершньова)
Ось прочитали ви все це, і думаєте собі, у чому підступ? Так, наші викладачі не ідеальні, вони, як і всі люди, бувають суворими, вимогливими, роздратованими і з поганим настроєм. Пройшовшись по сайтах, на яких багато відгуків про Грін Форест, я обрала ті, що стосуються викладачів. Також я попросила нашого директора по методичній роботі, Надю Д’ячук, прокоментувати їх. Ось що вийшло.
Вероника (коментар звідси)
«Преподавателей меняют, как перчатки. Текучка страшная (как выяснилось потом). Преподавателей меняли 3 раза.»
Надя: У Грін Форесті працюють більше 140 викладачів. Близько 80% з них ті, хто пропрацював в нашій школі більше 3-4 років, є багато викладачів, які працюють в нашій школі з самого відкриття, тобто 10-12 років. Щорічно школа відкриває новий офіс, відповідно набирає нових викладачів. Кількість нових викладачів ніколи не перевищує 8-10 чоловік. Тому про "текучку" говорити рано :)
Ситуація, яка сталася у вашій групі можна назвати форс-мажорною та виключенням зі звичайного життя нашої школи. Таке буває дуже рідко і залежить тільки від особистих причин окремо взятих (у цьому випадку двох) викладачів. "Текучка" в нашій школі насправді на дуже низькому рівні. Якщо викладачі вирішують поміняти навантаження, вони повідомляють про це до початку занять.
Анна (коментар звідси)
«Вот одна преподавательница училась в частном ДУЭПе Холода, а написала о себе, что она государственный закончила.»
Надя: Цю "містичну" загадку можна пояснити дуже просто - багато хто з наших викладачів мають дві або три вищі освіти. Багато хто навчається або вчилися не тільки в Україні, тому не знаходжу нічого незвичайного в тому, що викладач закінчивши державний ВНЗ вступив в приватний або навпаки. Відповідно, вказав на сайті ту інформацію, яка була актуальна в момент подачі її на сайт.
Ольга (коментар звідси)
«преподаватель отвлекается на объяснения и ответы на вопросы - с большим кол-вом людей и разным уровнем это довольно напряжно. ввиду этого занятие теряет динамичность и как-то все крайне медленно.»
Надя: Якщо ви розумієте, що вам легко, у вас немає питань, вам нудно, ви швидко все робите - значить, вам потрібно подумати над тим, щоб перейти в групу з вищим рівнем. Ну а одне з багатьох завдань викладача, це відповідати на запитання студентів, особливо під час пояснення нового матеріалу.
Нюша (коментар звідси)
«Главное - это найти своего преподавателя. В ГФ их достаточно, чтобы отыскать своего».
Надя: З усім згодна - Many men, many minds, і кожному своє. Немає нічого універсального - ні порошку, ні страви, ні книги, ні друга, ні чоловіка або дружини, які підходили б усім без винятку. З викладачами так само. Я навіть скажу більше - ви повинні обов'язково прислухатися до свого внутрішнього "Я" і зрозуміти, чи підходить вам темперамент викладача, його стиль або манера поведінки, манера говорити, а не тільки його знання і методичні навички. Приходьте і обирайте, а ми подбаємо про професійний ріст наших викладачів.
Сподіваюсь, що ця стаття допоможе вам хоча б трохи зрозуміти, які вони викладачі в Грін Форесті. Та якщо у вас виникнуть ще якісь запитання, задавайте їх у коментарях і я, або хтось із нашого методичного відділу, дасть на них відповідь!