Обираючи курси англійської мови в Дніпрі, будьте максимально уважними. Якщо ви хочете знайти хорошу мовну школу або курси англійської в Дніпрі з урахуванням ваших інтересів і побажань, то обов'язково необхідно звертати увагу на те, як формуються групи, а також на умови, в яких працюють педагоги. Деякі вчителі англійської мови викладають в загальноосвітніх школах і після уроків йдуть на курси англійської в Дніпрі. Велика кількість навчальних годин може погано позначатися на працездатності педагога.
Зміст
- ТОП-5 порад, які допоможуть вам вибрати курси англійської в Дніпрі
- Ігри у вивченні англійської на курсах мовних шкіл
- Програма навчання на курсах англійської мови в Дніпрі: в чому важливість?
Щоб зрозуміти, чи підходять вам дніпровські курси англійської, заздалегідь сплануйте ваш перший день у мовній школі. Припустимо, що ви проходили співбесіду онлайн. Це означає, що у вас не було можливості відвідати перше повноцінне заняття і свою думку про мовну школу ви будете складати вже по ходу наступних занять. Будьте максимально спостережливими. Звертайте увагу на те, де знаходиться приміщення для занять, особливості його облаштування, наявність засобів навчання, їх використання на практиці. Крім цього, пропонуємо ТОП порад, який ми склали спеціально, щоб допомогти вам вибрати ідеальні для вас курси.
ТОП-5 порад, які допоможуть вам вибрати курси англійської в Дніпрі
Наші поради засновані на суб'єктивній оцінці та власних спостереженнях. Ви можете використовувати їх, щоб підібрати курси, які допоможуть вам краще освоїти англійську для реалізації ваших планів у майбутньому.
- Підготуйтеся перед тим, як записатися на курси англійської мови в Дніпрі
Давайте розглянемо, як підготуватися до того, щоб записатися на курси англійської в Дніпрі. Людям властиво переоцінювати або навпаки недооцінювати свої можливості. Коли вам необхідна англійська мова і ви записуєтеся на звичайний мовний курс, то очікування можуть не виправдатися з простої причини, що ви не зможете вивчити мову так швидко. Єдиний варіант – інтенсивні курси англійської мови в Дніпрі. На таких заняттях більше часу приділяється індивідуальній роботі. За 2-3 години студенти вивчають основні правила, намагаються самостійно проходити складні теми і тільки потім закріплювати їх на практиці. Багато хто думає, що їм достатньо 1-2 годин на день, щоб вільно почати говорити англійською. Але це не так. Як показує практика, хороший базовий рівень формується тільки в результаті щоденних повних занять, читання книг, перегляду фільмів англійською мовою.
- Дізнайтеся, хто ваш педагог
Ви знаєте, чим курси англійської в Дніпрі відрізняються від уроків англійської в школі? Це все одно, що порівнювати лімузин на 5 місць і переповнений автобус, в якому зайняті не тільки всі сидячі, але й стоячі місця. Коли в класі 25-30 людей, то за 45 хвилин уроку педагог встигає опитати домашнє завдання тільки у 5-10 учнів. Решта залишається без уваги. Добре, якщо використовуються проектні методики, що дозволяють використовувати групові та індивідуальні форми і методи роботи, залучаючи до них всіх студентів на уроці англійської мови для перевірки домашнього завдання. Що робити, якщо педагог молодий, ще не володіє інтерактивними формами і методами роботи, керувати поведінкою учнів на уроці, їх увагою? У такому випадку залишається одне – задовольнятися тим, щоб організовувати процес навчання, залучаючи ту базу, яка є в наявності, навіть коли її недостатньо.
Зовсім інша справа, якщо процес навчання організований у малих групах мовних курсів розмовної англійської в Дніпрі. Коли на занятті 10-15 осіб, педагогу набагато простіше організувати процес навчання, створити оптимальні умови для роботи студентів. Контроль, використання різнорівневих і диференційованих завдань, можливість швидко адаптуватися до темпу заняття, великий обсяг матеріалу вже не здається складним. У таких групах набагато простіше працювати педагогу, а студентам отримувати задоволення від процесу навчання.
Завантаженість вчителя англійської в загальноосвітній школі, ліцеї чи гімназії складає близько 24 годин на тиждень. Виходить, що щодня викладач відпрацьовує 4-5 і більше уроків, а в другу зміну або пізно ввечері викладає англійську на курсах у Дніпрі. За такого темпу роботи дуже важко бути у формі. Тому, вибираючи курси англійської мови, обов'язково шукайте групи, в яких викладають штатні співробітники, що працюють у мовній школі або на курсах англійської в Дніпрі без будь-яких підробітків. Суть не в самій підробітці, а у відсутності часу для нормального відпочинку. Викладач не встигає відновити сили і наступного дня знову йде на роботу.
Слідкуйте за мовою педагога. Хороший викладач не буде говорити не за темою. Монологів на заняттях бути не повинно. Зверніть увагу, як підготовлений викладач, чи є взаємозв'язок між різними смисловими блоками заняття або форми роботи підібрані хаотично. Чи присутня так звана лінгвістична математична складова, коли викладач на одному занятті говорить про свята, на наступному про їжу, на ще одному про сім'ю та дітей і так далі.
- Зверніть увагу на комплектацію студентських груп
Необхідно звертати увагу на комплектацію груп. Існує кілька різних підходів. Група може формуватися за рівнем, за віком або за рівнем знань та віком. В одній мовній групі курсів англійської в Дніпрі можуть бути студенти різного віку, що не завжди комфортно для деяких учнів. Якщо ви відчуваєте, що не виходить взаємодіяти з іншими студентами, то спочатку почніть займатися індивідуально і потім переходьте на групову форму навчання.
- Подивіться, як організований процес навчання курсах англійської в Дніпрі
Процес навчання має організовуватися з урахуванням вікових особливостей студентів. Краще якщо всі вправи на заняттях будуть підбиратися за однією темою. Тоді швидше запам'ятовуються слова, з'являється взаємозв'язок між різними блоками. Якщо йдеться про страви, то розглядаються традиційні та святкові страви американців або англійців, які найбільше вони люблять, який склад тих чи інших страв. Так і щодо інших тем.
Важливо, щоб на заняттях належна увага приділялася мотивації студентів на заняттях. Кожній людині важливо, щоб вона розуміла, для чого вона вчиться, чому займається корисною справою. Позитивна мотивація впливає на заняття. Якщо ви плануєте пов'язати своє життя з англійською мовою, то будете приділяти вивченню англійських слів і речень частину свого часу.
Зрозуміти, як проходить навчання на дніпровських курсах англійської, можна на пробному занятті
Ви повинні бути дуже уважними. Відвідуючи перше заняття курсів, звертайте увагу на такі моменти:
- чи дотримується викладач регламенту занять;
- яка панує атмосфера в аудиторії;
- чи вчасно педагог починає проводити заняття;
- чи відповідає ціна якості викладання;
- які відгуки залишають про курси англійської в Дніпрі студенти, які навчалися в школі раніше.
Ці та інші нюанси необхідно враховувати під час читання відгуків про курси англійської мови в Дніпрі. Також ви можете поспілкуватися з іншими студентами, які вже вчаться або вчилися раніше. Також можете почитати відгуки в соціальних мережах і на спеціальних сайтах із рейтингами мовних курсів і шкіл англійської мови.
Якщо ви шукайте недорогі курси англійської мови в Дніпрі, то відгуки потрібно читати уважно. Переглядайте як негативні, так і позитивні відгуки. Намагайтеся концентрувати увагу на написаній інформації, а не на емоціях. Людина, яка займалася з викладачем у групі, завжди хоче поділитися своєю думкою, особливо якщо їй є що сказати. Багатьох цікавить якість викладання. Але, як правило, у відгуках рідко вказується порівняння з іншими курсами. Висновки треба робити самостійно.
- Звертайте увагу на умови для навчання на курсах англійської в Дніпрі, використовувані методи та методики навчання
Чи всі мовні курси можуть запропонувати однаково хороші умови для навчання? Усе залежить від матеріально-технічної бази мовної школи або курсів англійської мови в Дніпрі, фінансування, методичного забезпечення педагога, створення бази інтерактивних програмних засобів навчання.
Сьогодні важко просто уявити продуктивне заняття з англійської без використання програмних засобів навчання. Використання комп'ютера, мультимедійного проектора, інтерактивної дошки, лінгафонних кабінетів дозволяє педагогу організувати навчальний процес, щоб усі були охоплені процесом і з цікавістю виконували завдання.
Щоб контролювати успішність студентів і тримати їх у тонусі, багато курсів англійської в Дніпрі пропонують спеціальні платформи, на яких є все, що потрібно для продуктивної роботи, в тому числі ігри та завдання на повторення вивченого матеріалу.
Також звертайте увагу на вартість курсів. Недорогі курси англійської в Дніпрі мають вас насторожити. Часто на сайті з брошурами і буклетами вказується низька вартість, щоб студент зателефонував. Під час індивідуальної бесіди виявляється, що ціна помилково занижена.
Будьте уважні та пам'ятайте, що якість ваших знань безпосередньо залежить від мовних курсів школи англійської мови, які ви виберете.
Ігри у вивченні англійської на курсах мовних шкіл
Багато викладачів англійської розуміють, що сьогодні в процесі навчання необхідно використовувати той потенціал, який є, а це соціальні мережі та мобільні ігри, додатки. Не можна недооцінювати комп'ютерні ігри. Вони мають великий потенціал і в разі правильного користування допомагають студентам швидко вивчити і закріпити нові слова. Багато курсів розмовної англійської мови в Дніпрі працюють зі студентами в соціальних мережах. Групи, що працюють у Viber, WhatsApp, Telegram – хороший варіант для обміну інформацією. Припустимо, ви пропустили заняття в мовній школі, на курсах англійської. Часу на відпрацювання теми в індивідуальному порядку немає, але ви можете отримати консультацію педагога по Skype, розглянути складні питання з іншими студентами в WhatsApp або Viber.
Такий формат взаємодії в мовних школах дозволяє студентам постійно бути на зв'язку, відчувати підтримку та контроль з боку викладача, відповідальність перед іншими студентами.
Багато шкіл англійської практикують спілкування зі студентами в соцмережах
Які ще використовуються методи? Розглянемо найефективніші.
Під інтерактивною методикою навчання слід розуміти форми та методи роботи, що дозволяють розвивати активну взаємодію між педагогом і учнями. Наприклад, всім відома вправа «Продовж логічний ряд» дозволяє студентам швидко включатися в процес навчання, а вправи «Коло запитань» або «Що? Де? Коли?» постійно підтримують увагу на занятті, допомагають стежити за тим, що відбувається навколо. І все тому, що студент знає, що він наступний буде відповідати на запитання викладача і йому потрібно уважно стежити за тим, що відбувається. Головне правильно проінструктувати студентів, щоб вони впевнено і правильно виконували завдання, передбачені інтерактивною вправою.
Якщо педагог зможе підтримати інтерес студентів, то йому вдасться контролювати весь процес вивчення нового матеріалу на заняттях курсів англійської мови в Дніпрі.
Студентські проекти. Під час вивчення англійської мови студентські проекти допомагають опановувати культуру проектування, творчо мислити, самостійно планувати свої дії в різних варіаціях. Велике значення має створення моделей для вирішення певних питань. Для цього можна використовувати спеціальні творчі, проблемні завдання, мовні рольові ігри з використанням інтерактивних технологій.
Інтерактивні методи роботи на курсах англійської в Дніпрі дозволяють студентам постійно розширювати словниковий запас. Незрозумілі для них слова можна виписувати в окремий зошит і перевіряти через деякий час. Систематичне повторення вивченого матеріалу дозволяє закріплювати його на практиці.
Чому викладачеві мовних курсів важливо застосовувати інтерактивні методики навчання? Багато хто не знає, що мозок дорослої людини вміє швидко перелаштовуватись. Він стрімко адаптується до таких умов, які для нього створюються. Щойно викладач починає використовувати інтерактивні методики, мозок одразу включається і починає працювати як комп'ютер, записує дані, обробляє інформацію, знаходить смислові зв'язки – і в потрібний момент ця інформація використовується за призначенням.
Програма навчання на курсах англійської мови в Дніпрі: в чому важливість?
Якісне навчання на курсах англійської мови в Дніпрі – це навчання, «орієнтоване на завтра». Головне завдання викладача – організувати навчальний процес так, щоб учні могли використовувати англійську мову в реальному житті в різних ситуаціях. Важливо, щоб у майбутньому вони могли використовувати отримані знання для орієнтування в соціокультурних аспектах країни, мову якої вивчають.
Завдання викладача – створити умови практичного оволодіння мовою, підібрати такі методи навчання, які дозволять кожному студенту виявити свою активність.
Сьогодні всі говорять про комунікативну компетентність. Саме вона лежить в основі оновленої освіти. Щоб можна було реалізувати комунікативний підхід на заняттях з англійської мови, обов'язково необхідно використовувати інтерактивні методи навчання. Тільки системне їх використання допоможе у формуванні компетентності.
Найдієвіші програми на курсах англійської мови в Дніпрі будуються на комунікативній методиці
Головні аспекти, які підсилюють інтерактивне навчання:
- комунікативний підхід дозволяє використовувати всі рецептори людини по максимуму;
- студенти активно включаються в процес навчання;
- цікаві форми та методи роботи;
- зацікавленість педагога в кінцевому результаті, який обов'язково має виявитись у створенні індивідуальних тестів для перевірки рівня знань студентів курсів англійської мови;
- процес навчання стає не тільки корисним, але і радісним.
Завдання викладача на курсах розмовної англійської в Дніпрі полягає в тому, щоб слухачі розуміли те, про що розповідають, могли показати свою компетенцію в письмовій мові. Граматичні вправи мають бути максимально комунікативними, допомагати розвивати навички спілкування. Такі форми роботи допомагають зробити заняття більш жвавими, корисними для студентів. Тоді вони краще запам'ятовують прочитаний матеріал, у них відпрацьовуються навички письма.
Головне завдання викладача в тому, щоб прищепити студентам любов до предмету, виявляти зацікавленість у вивченні англійської мови, розширювати лінгвістичну компетенцію, навчити спілкуватися між собою, з викладачами та просто незнайомими носіями мови. На таких заняттях важливо звертати увагу, як педагог залучає до процесу навчання всіх студентів групи. Щоб урізноманітнити заняття, можна використовувати нестандартні уроки, інтегровані, уроки в форматі лінгвістичних подорожей. Іноді викладач перетворює заняття на класні заходи, розробляючи цикл занять у межах одного тематичного тижня. Досвідчений педагог зробить це так, щоб студенти були активними учасниками процесу навчання. Якщо ви будете спостережливими, то зможете все це побачити на практиці.
Намагайтеся бути уважними під час першої бесіди по телефону з менеджером курсів, обов'язково запишіться на пробне заняття, поговоріть з педагогом, студентами. Робіть висновки, узагальнюйте отриману інформацію. Ваша спостережливість у перший тиждень на курсах англійської мови в Дніпрі допоможе визначитися, чи правильно ви підібрали школу для занять.