Під час пошуку курсів англійської в Одесі відгуки завжди входять до списку критеріїв нашого вибору. Результати досліджень підтверджують: 88% опитаних довіряють онлайн-відгуками так само, як і особистим рекомендаціям. Крім того, 72% респондентів підтвердили, що позитивні коментарі в мережі сприяють більшій довірі до компанії.
Здавалося б, знайшов позитивні відгуки на курси англійської в Одесі – і записався. Однак не все так просто. Не тільки позитивні відгуки формують імідж школи. Що ще сприяє зміцненню її репутації? Розбираємо нижче.
Зміст
- Що вказує на позитивний імідж курсів англійської в Одесі: відгуки, рейтинги і не тільки
1.1. Відгуки про курси англійської в Одесі
1.2. Рейтинги
1.3. YouTube-канал курсів англійської
1.4. Сайт школи
1.5. Сторінки в соціальних мережах
1.6. Фірмовий стиль курсів англійської та управління іміджем
1.7. Відгуки знайомих про курси англійської в Одесі - Які відгуки про курси англійської в Одесі мають викликати запитання?
2.1. Боти
2.2. Куплені відгуки
2.3. Переважання поганих або хороших відгуків
2.4. Відсутність в інтернеті - Green Forest – велика школа, великі можливості
3.1. 7 речей, які варто зробити після запису на курси Green Forest
Що вказує на позитивний імідж курсів англійської в Одесі: відгуки, рейтинги і не тільки
Колишні студенти, клієнти школи, співробітники, викладачі, конкуренти, ЗМІ – усі вони складають думку про курси англійської та можуть висловити її не тільки знайомим, але й залишити у вигляді коментаря або відкликання в інтернеті. А ця сукупність думок, вражень, відгуків та висловлювань у результаті формує імідж курсів англійської в Одесі. Яким він буде, позитивним або негативним, розберемося далі.
Відгуки про курси англійської в Одесі
Для більшості з нас відгуки можуть стати однією з головних причин, чому ми записалися на ті чи інші курси. При цьому для нас важлива не тільки кількість відгуків, але і їх якість. Нам цікаві ті думки, де є розгорнута відповідь і деталі, описані труднощі, з якими зіштовхнулись інші студенти. Де ми можемо знайти відгуки про курси англійської в Одесі?
- Сайт школи. Керівництво курсів часто просить своїх клієнтів залишити відгук на сайті школи або записати відеовідгук. Однак подібні думки не завжди є об'єктивними: відгуки можуть бути написані співробітниками школи, а зовсім не клієнтами. Більш того, негативні відгуки школа може просто видалити.
- Спеціалізовані сайти, на кшталт enguide.ua і englisher.com.ua, які збирають відгуки про курси англійської в Одесі. Ці ресурси хороші тим, що відгуки там можна залишати тільки після верифікації через електронну пошту або Facebook, а значить – вони написані реальними людьми.
- Сторінки в соціальних мережах. Наприклад, у Facebook можна залишати відгуки в спеціальному розділі сторінки школи, рекомендувати і виставляти бали. Варто також звернути увагу на кількість підписників і коментарі під постами. Буде цікаво, як відбувається спілкування компанії з підписниками, чи завжди її представники відповідають на коментарі, як реагують на негативні думки.
- Відгуки в Google. Компанія активно збирає розгорнуті відгуки клієнтів всіляких курсів, вітає додавання фото або просто виставлення оцінок. Нижче реальний відгук про курси англійської в Одесі Green Forest.
Green Forest Одеса – відгуки в Google
Ми бачимо, що студент не тільки написав відгук, а й додав фото, поставив оцінку. Плюс – компанія відреагувала на відгук, написала коментар і поставила лайк.
Рейтинги
Рейтинги курсів англійської в Одесі поряд з відгуками служать своєрідною підказкою для тих, хто в пошуках школи іноземних мов. Серед найбільш відомих сайтів, які створюють рейтинги, ми можемо вказати всі ті ж Englisher і Enguide. Крім оцінок, ці портали надають інформацію про тривалість занять, графік, програми навчання, середню кількості студентів у групі, орієнтовну вартість тощо. Варто пам'ятати, що головні позиції можуть займати школи з різними типами навчання. Тому не зайвим буде вказати, який формат навчання ви шукайте: англійська для дітей, загальна англійська, бізнес-курс, інтенсивний курс або підготовка до іспитів.
Facebook і Google також створюють рейтинги на базі оцінок, які виставляють всі охочі. Своєрідним показником успіху можуть служити і результати пошуків, які Google видає першими. На видачу відповідей впливає низка факторів у вигляді унікальності тексту, наявності відео і зображень, відгуків про курси англійської в Одесі, коментарів користувачів. Але вважати Google найоб'єктивнішим не варто, адже першим результатом у пошуковику може виявитися проплачена реклама.
YouTube-канал курсів англійської
Курси англійської мови в Одесі, які працюють над своїм позитивним іміджем, ведуть свої канали на YouTube. Завдяки їм ми можемо дізнатися більше про методику викладання, а також познайомитися з викладачами, оцінити їх професіоналізм.
Крім того, школи зацікавлені не тільки в просуванні своїх послуг, але і в розробці корисного контенту. Великий плюс в тому, що ви можете не тільки отримати уявлення про курси, але й поліпшити знання англійської мови.
Не забуваємо, що на YouTube також залишають коментарі. Перегляньте, що пишуть люди і, можливо, ви знайдете відповіді на деякі запитання. А ще зверніть увагу на кількість підписників – це теж хороший показник якості продукту.
Наприклад, YouTube-канал Green Forest налічує понад 6 тисяч підписників. До списку плейлістів входять такі розділи як Like my teacher, Everyday English, By the way with Alina Demiduk, On the go with Katya Yarema – і це ще не все.
Сайт школи
Сайт – це обличчя компанії. Чим більше корисної інформації ми можемо тут отримати, тим більша ймовірність, що ми захочемо вчитися саме в цій школі англійської. Кращі школи англійської серйозно ставляться до розробки сайту і наповнюють його додатковими сервісами у вигляді особистих кабінетів студентів, тестами на визначення рівня володіння англійською, а також корисними статтями для тих, хто вивчає мову. Хороший і професійний сайт – це можливість створити і підтримувати свій імідж і водночас забезпечити своїх студентів необхідною інформацією, починаючи від контактних даних та закінчуючи графіком занять, тарифами за навчання, навчальними програмами.
Сайт Green Forest – курсів англійської в Одесі
Сторінки в соціальних мережах
Сторінки в Facebook і Instagram є хорошим джерелом попередньої інформації про курси англійської в Одесі поряд з відгуками і коментарями. Більш того, вони є не тільки візитною карткою школи, а й містять корисні рубрики для тих, хто вивчає англійську, наприклад, 10 Minute English, Word of the day, Grammar of the day і т.д. Плюс – сторінки школи містять звіти про події, які відбуваються в школі, актуальний графік speaking club, акції «тільки для своїх», фото і відео з відкритих уроків.
Фірмовий стиль курсів англійської та управління іміджем
Розробкою фірмового стилю, управлінням іміджу, стратегіями, роботою з негативними і позитивними відгуками має займатися відділ маркетингу. Якщо такий є, ця школа точно буде виділятися серед інших, починаючи з візуального образу (логотип, корпоративні кольори, шрифт, слоган) і закінчуючи роботою з клієнтами.
Чому краще вчитися на курсах, де є цей відділ? Відповідь очевидна: в такому випадку керівництво дбає про свою репутацію, прагне не тільки знайти нових клієнтів, але запропонувати унікальний продукт, спрямований на свою цільову аудиторію, що відповідає всім її запитам, адаптований під сучасні тенденції. Крім того, відділ маркетингу швидко реагує на скарги і негативні відгуки, що, в свою чергу, сприяє більшій довірі з боку студентів.
Відділ маркетингу також зацікавлений в утриманні клієнтів. Для цього розробляються програми лояльності, проводяться акції та заходи. У результаті задоволені студенти стають адвокатами та послами бренду, формуючи позитивний імідж курсів англійської.
Відгуки знайомих про курси англійської в Одесі
Відділ маркетингу займається створенням хорошої репутації курсів англійської в Одесі, а відгуки знайомих відображають реальну картину навчання. Тому не зайвим буде дізнатися думку про школу у друзів, колег, сусідів, усіх знайомих, які відвідували заняття. Варто з'ясувати, чи сподобався їм конкретний вчитель, що вони думають про методику викладання, як організований процес навчання. Інсайдерські відомості, поради та рекомендації знайомих можуть дуже допомогти під час вибору, адже не всій інформації в інтернеті варто вірити.
Які відгуки про курси англійської в Одесі мають викликати запитання?
Школи прагнуть проводити грамотну роботу з відгуками, щоб добре виглядати в очах студентів. А як вони цього досягають – це вже інше питання. В інтернеті можна легко знайти відгуки про курси, але частина з них може бути купленою або написаною ботами. Яким відгуками не варто вірити? Розберемо нижче.
Боти
У соціальних мережах люди спілкуються, обмінюються думками і враженнями про заняття, дізнаються новини про школу і читають корисні пости про граматику, нову лексику з певної теми. Однак там є і особистості, які прагнуть заробити додаткові гроші. Це і стає причиною появи ботів, або акаунтів, за якими стоять не реальні люди, а програми (роботи). Ці фейкові акаунти створюють автоматичні пости й коментарі до чужих постів. Розпізнати їх досить легко: пости, коментарі або відгуки будуть однотипними і нагадувати звичайне рекламне оголошення, часто з додаванням активних посилань на сайт школи. Такі відгуки варто одразу пропускати, тому що реальної інформації вони не несуть, а лише засмічують інтернет-простір.
Куплені відгуки
Проплачені відгуки легко можуть викликати довіру. І це зрозуміло. Їх пишуть реальні люди, до того ж професійні копірайтери. Чи об'єктивні вони? Швидше за все – ні. Школи платять гроші за написання фейкових відгуків за відсутності клієнтів, часто, коли курси тільки з'явилися на ринку. Буває, що клієнти є, але не хочуть писати відгуки. Найгірший варіант – якщо студенти школи незадоволені. Керівництво наймає копірайтера і створює видимість хорошої репутації. А буває, погані відгуки пишуть конкуренти.
Що вказує на фейкові відгуки про курси англійської в Одесі?
- Занадто хороший, відверто улесливий відгук. Як правило, люди пишуть негативні відгуки. Якщо людину все влаштовує, вона рідко про це пише.
- Відсутність деталей, конкретики; розписується одна перевага чи недолік.
- Хитромудрі звороти й сумнівні історії на кшталт «усі курси не подобалися, а от знайомі порадили...».
- Відгук має структуру, пункти, присутні ключові слова, переходи.
- Посилання на сайт.
Переважання поганих або хороших відгуків
Статистика показує, що більшість із нас довіряє тим відгуками про курси, де є баланс позитивних і негативних відгуків. Якщо на сайті тільки позитив, то швидше за все, він повністю відредагований власником. Англійське агентство Reevoo, яке займається вивченням і збором відгуків, стверджує, що негативні відгуки навпаки підвищують довіру до компанії. Головна умова, щоб менеджери швидко на них відреагували і дали відповідь.
Отже, варто звертати увагу на те, як компанія працює з негативними відгуками. Якщо керівництво курсів вивчає скарги, шукає можливі варіанти вирішення проблеми, показує турботу про студента, такі курси заслуговують на довіру. Якщо ж ми знаходимо тільки позитивні або тільки негативні відгуки, то краще задуматися і вибрати інші.
Відсутність в інтернеті
У бізнесі існує правило: компанія присутня на тому ж ринку, що і клієнти, використовує ті ж канали, що і вони. Якщо студент курсів (потенційний клієнт) щодня відвідує Facebook, значить школа також має там бути. Студенти щодня використовують смартфон, значить, курси розробляють програми та застосовують їх у роботі зі своїми клієнтами. Покоління Z або Millennials не уявляють свого життя без інтернету, смартфонів і нових технологій. Якщо курси англійської досі не представлені в мережі, про них немає відгуків, то вони відстали від життя. У такому випадку про які сучасні методики та підходи в навчанні може йтися?!
У сучасному світі ми все частіше шукаємо інформацію про курси англійської в Одесі, відгуки і рейтинги в інтернеті, а не питаємо думку знайомих. Обираючи відповідні курси, ми відвідуємо сайти шкіл, аналізуємо представлені там дані, знайомимося з онлайн-відгуками і оглядами – і робимо свій вибір.
Вище ми розібрали основні критерії, які вказують на позитивний імідж курсів англійської в Одесі, роль відгуків, а також моменти, які мають насторожити.
А тепер перевіримо, яким курсам англійської можна довіряти згідно з відгуками. Вводимо запит «курси англійської в Одесі, відгуки». Який результат ми отримуємо? За запитами в Google, а також за рейтингами сайтів Englisher і Enguide, перші позиції займає Green Forest. І ми знаємо, чому.
Green Forest – велика школа, великі можливості
Якщо ви шукаєте сучасні та прогресивні курси англійської в Одесі, приходьте до нас! У Green Forest на вас чекає спеціально розроблена програма з застосуванням унікальної гібридної платформи Notes be Green Forest.
Із додатком My Green Forest ви завжди будете знати, о котрій у вас урок, що задавали додому, ваш графік успішності.
А ще на вас чекають розмовні клуби з носієм мови, заняття по Skype, спецкурси на різні граматичні та лексичні теми.
І бонус: дізнайтеся, що потрібно зробити після того, як ви вирішили вчитися в Green Forest.
7 речей, які варто зробити після запису на курси Green Forest
Ви ознайомилися з усією інформацією, що представлена в інтернеті, почитали відгуки про Green Forest, обрали нашу школу та вже чекаєте на старт семестру. Які додаткові кроки слід зробити, щоб початок навчання був успішним? Розберемо нижче.
- Пройдіть онлайн-тестування. У Green Forest поділ на групи відбувається з урахуванням рівня володіння англійською і ваших цілей (підтягти розмовну мову, скласти ЗНО або міжнародні іспити). Запишіться і відвідайте пробне заняття. Це перший повноцінний урок, завдяки якому ви отримаєте повне уявлення про школу, познайомитеся з учителем, методикою викладання.
- Проаналізуйте, чи підходить вам система навчання, викладач – і підпишіть договір. На пробному занятті ви побачили, як організований процес навчання, вам сподобалося. Тепер час вивчити договір і ознайомитися з правилами школи. Уважно прочитайте документ, зверніть увагу, як компенсуються і відпрацьовуються пропуски, чи відбувається повернення коштів у разі вимушеного припинення навчання, які форс-мажори прописані.
- Займіться організаційними питаннями (оплата і навчальні матеріали). Дізнайтеся в адміністратора, як проходить оплата, отримаєте свій комплект підручників.
- Скористайтеся додатковими бонусами для студентів. Дізнайтеся графік проведення speaking clubs, спецкурсів, занять по Skype, найближчих заходів школи.
- Потестуйте онлайн-сервіси. Уточніть у адміністратора або викладача, як з цими сервісами працювати. Відстежуйте досягнення. Наш додаток My Green Forest допоможе вам у цьому.
- Підпишіться на наші сторінки в соцмережах – і ви завжди будете в курсі актуальних подій, цікавих фактів, зможете додатково підтягти знання лексики та граматики.
- Вивчайте англійську з задоволенням. Від вашого настрою напряму залежить результат навчання. Сучасні підходи, цікаві теми, класний учитель, нові знайомства – все це буде сприяти формуванню позитивної мотивації. Радійте успіхам і вигадуйте приємну винагороду за досягнення цілей навчання.
PS Ви вже пройшли онлайн-тестування у нас на сайті? :)