Green Forest Life. 04.09.2025

4 AI-асистенти, що оптимізують роботу команди Green Forest

Автор: Green Forest

Ймовірно, багатьом з вас хочеться закотити очі, почувши про технології і штучний інтелект. З одного боку, розуміємо вас, AI сьогодні скрізь — у навчанні, роботі, навіть у побуті. З іншого боку, якщо технології можуть взяти на себе рутину, хто ми такі, щоб відмовитися і не полегшити собі життя? Радимо дивитися на них прагматично, як на спосіб автоматизації численних монотонних процесів. 

Ми у Green Forest не ставимо собі за ціль гнатися за всіма новинками заради тренду, але точно хочемо і вміємо бачити можливості. Наша мета — щоб технології підсилювали людей: допомагали нашій команді менше витрачати часу на рутину і більше — на покращення досвіду студентів. Тож пропонуємо вам розглянути, як саме ми це реалізовуємо.

Зміст

1. Чотири асистенти — чотири сфери задач
     1.1. АІ voice агент Оксана для допомоги з визначенням рівня
     1.2. Асистент для підтримки клієнтів у кабінеті GF Bot
     1.3. Асистент для менеджерів Buddy
     1.4. Асистент для викладачів TES
2. Як АІ-рішення вплинули на роботу школи

Чотири асистенти — чотири сфери задач

Аби оптимізувати роботу у різних сферах діяльності компанії, навряд чи вистачило б одного помічника. Саме тому ми створили цілих чотири АІ-асистенти, що відповідають за окремі напрямки: один знає, як спілкуватися зі студентами, другий допомагає їм під час навчання, третій підтримує менеджерів, а четвертий — викладачів.  

Тепер хочемо познайомити вас ближче з кожним із них.

АІ voice агент Оксана для допомоги з визначенням рівня 

Зона відповідальності: проведення усного тестування (Speaking Test) для визначення рівня англійської.

АІ voice агент Оксана — помічник команди клієнт-менеджерів. Вона створена для того, аби допомогти менеджерам з усними тестуваннями і не залишати в очікуванні потенційних студентів, що бажають пройти співбесіду в неробочий час. 

У Green Forest визначення рівня проходить у два етапи: спершу онлайн-тест на сайті, далі — усний тест з менеджером. Для другого етапу зазвичай потрібно дочекатися дзвінка менеджера і домовитися на зручний час. Завдяки віртуальному помічнику, середній час очікування клієнта від завершення онлайн-тесту до дзвінка буде зменшено. 

Наскільки відрізняється співбесіда з АІ voice агентом від тесту з менеджером? Оксана проводить тест аналогічно живому спеціалісту: на початку пояснює план дій й етапи тестування, питає, який рівень рекомендовано системою після проходження онлайн-тесту, аби підібрати питання відповідної складності. Далі розпочинається сам тест: Оксана працює за стандартами нашого тестування: спершу пропонує переклад речень з української на англійську, а потім, оцінюючи рівень словникового запасу та граматичні конструкції, задає розгорнуті питання, що допомагає їй визначити рівень спікінгу.

Варто відмітити, що віртуальний асистент регулює складність діалогу відповідно до почутих відповідей і може реагувати на запити по темпу: за потреби повторювати завдання, робити більші паузи або перекладати репліки на українську.

АІ voice агент Оксана наразі ще на етапі тестування, разом з тим ви можете спробувати пройти усний тест з нею за посиланням.

Асистент для підтримки клієнтів у кабінеті GF Bot

Зона відповідальності: консультування студентів в особистому кабінеті My Green Forest з питань щодо навчання.

Протягом курсу достатньо багато запитань у студентів виникає щодо умов навчання, інтерфейсу кабінета, оплати тощо. Такі відповіді, зазвичай, стандартизовані, а отже ці консультації може взяти на себе віртуальний помічник. Завдяки GF боту студенти можуть не відкладати свої питання до ранку і вирішити їх миттєво. Менеджери тепер більше зосереджуються на запитах, де без людської допомоги не обійтися, і де варто дати більше підтримки чи розглянути ситуацію індивідуально.

Крім вирішення звичних питань, GF Bot може допомогти ближче “потоваришувати” з особистим кабінетом: з його підказками вдасться легко освоїти більше можливостей платформи. 

Асистент для менеджерів Buddy 

Зона відповідальності: консультування менеджерів Green Forest з питань щодо внутрішніх та зовнішніх процесів компанії.

Buddy — знавець стандартів, така собі шпаргалка для менеджерів з різнопланових питань. Він шукає необхідну інформацію в усій базі знань і структуровано видає її менеджерам відповідно до запиту. Наприклад, це може бути інформація про робочі процеси та правила компанії, про проєкти мережі та послуги, що кожний з них пропонує, контактні дані колег тощо. Buddy може допомогти згенерувати шаблони повідомлень або швидко надати потрібні актуальні посилання. 

Такий АІ-асистент корисний як для досвідчених працівників, так і для новачків у компанії на етапі онбордингу. З роками наші стандарти тільки розширюються, зʼявляється багато оновлень, нових проєктів й умов взаємодії між ними. Buddy допоможе новеньким швидше адаптуватися, візьме на себе роль наставника, який точно не буде важко зітхати, почувши втретє одне і те саме питання.

Асистент для викладачів TES

Зона відповідальності: допомога викладачам Green Forest з робочими питаннями, що стосуються зокрема ведення занять і викладання.

Викладачів ми також не обмежили в автоматизації. У них, як і у менеджерів, є свій АІ асистент, що полегшує робочу рутину: TES може допомогти у плануванні та підготовці уроків, включаючи індивідуальні заняття мікро-формату UTalk. З таким помічником у будь-який момент можна миттєво отримати потрібні ресурси та інформацію з численних вкладинок стандартів роботи. Натомість у викладачів залишається більше часу та сил на живу взаємодію зі студентами.

Як АІ-рішення вплинули на роботу школи

З наших спостережень, маючи фідбек команди і показники ефективності, можемо виділити декілька суттєвих переваг інтеграції віртуальних помічників у роботу школи: 

  1. Більша частина рутини тепер делегована штучному інтелекту. Отже, викладачі можуть більше уваги приділити креативним складовим заняття та живій взаємодії, менеджери — складнішим запитам, де недостатньо коротких відповідей по стандартах, а самі студенти можуть сконцентруватися на навчанні без зайвого організаційного стресу.

  2. Зменшився середній час на обробку запитів студентів. АІ-асистенти значно допомагають, оперативно відповідаючи студентам навіть в неробочі години.

  3. Мінімізовані механічні помилки у повідомленнях. Шаблони відповідей агенти генерують на основі інформації з бази знань.   

Як бачите, автоматизація механічної роботи — це не про заміну спеціалістів, а про те, щоб команда могла концентруватись на головному: на навчанні, розвитку і справжній емпатичній комунікації, якої не варто очікувати від штучного інтелекту. Ми не боїмося технологій і не вважаємо їх за конкурентів. Радше бажаємо з ними вступати в симбіоз, щоб розумно розподіляти цінний людський ресурс нашої команди.

Вам також може сподобатися:
Green Forest Life
DON’T SAY IT! CHALLENGE: англомовний лексичний телеграм-челендж для всіх рівнів (AI-assisted)
Уявіть, що вам потрібно висловити свою думку англійською щодо певного стереотипу. З якої фрази ви розпочнете речення? Бʼємося об заклад, що більшість скаже “I think”. А ми вам скажемо, що вже придумали 10 синонімів до цієї фрази, які зроблять вашу англійську цікавішою і багатшою. Звучить…
Green Forest Life
Proud to be a Teacher 2025: головні інсайти та відкриття конференції
Наприкінці вересня відбулася конференція Proud to be a Teacher 2025, яка об’єднала десятки викладачів, методистів і дослідників освіти. Подія стала простором для обміну досвідом, дискусій про роль штучного інтелекту, розвиток soft skills та нові виклики для освітян.  Цьогорічна конференція…
Green Forest Life
Green Forest Ambassador - нова система лояльності для студентів Green Forest
Як поєднати вивчення англійської в Green Forest зі своїм захопленням соціальними мережами, створенням відео чи фото, та ще й отримати за це реальну знижку на навчання? Тепер це просто зробити за допомогою нашої нової програми лояльності для студентів - Green Forest Ambassador. Це не просто система бонусів,…
Contact us
Пн.-Пт.: 9:00-20:30
Сб.-Нд.: 10:00-15:00

GREEN FOREST FAMILY

Інші наші продукти, які допоможуть
вам стати кращими

Підписка на 200+ курсів англійської від 210 грн/міс. Перейти на сайт
Підписка на регулярні англомовні івенти від 350 грн/міс. Перейти на сайт
Сервіс індивідуальних уроків 15/30 хвилин від 79 грн/урок Перейти на сайт
Курс Standard: 48 уроків, 3 місяці від 7200 грн/курс Перейти на сайт
Носії та українські викладачі від 17 уроків 6900 грн/курс Перейти на сайт
Універсальні й адаптивні курси для компаній від 995 грн/заняття Перейти на сайт
Live Speaking Clubs щотижня (ср, чт, пт, сб, нд) від 299 грн/клуб Перейти на сайт
Курс Standart: 16 тренінгів 8 тижнів 6900 грн/курс Перейти на сайт
Більше 40 типів завдань для онлайн-курсів, уроків і підручників Перейти на сайт
Клікабельні ESL-уроки за 5 хвилин від $8,25/міс. Перейти на сайт
Готове рішення для зростання мовної школи від 114 грн/учень Перейти на сайт
Професійний розвиток мовних шкіл - курси, вебінари, форуми Перейти на сайт
Система для адміністрування розкладу, абонементів, обліку занять, нарахування зарплат та багато іншого. Перейти на сайт
Подарунки зі змістом та настроєм Перейти на сайт
Корпоративні подарунки та мерч під ключ. Від ідеї до бантика на коробці. Перейти на сайт